Každá věc může být reklamní, i když se to nezdá. Reklama se prostě dá dát všude a na všechno. Pokud to ovšem není předem dáno, postačí souhlas majitele a můžete ji šoupnout třeba na střechu domu. Na šikmou pochopitelně, na té rovné by to sice také mohlo jít, ale jaksi by to drobátko postrádalo smysl, neb co? Neb reklama musí být vidět. Pokud ji nikdo nevidí, je to na nic.
A proto každá lepší značka, každý podnikatel nebo společnost, kteří chtějí, aby se o nich či právě jejich společnosti vědělo, na reklamu dbá a dává ji na vše co je možné.
Existují reklamy, normální neboli střední, pak velké, a ještě také mini. Jde samozřejmě především o rozměr. Reklamu zvíci deseti metrů čtverečních uvidíte z větší vzdálenosti a rozhodně ji nepřehlédnete. Reklama normální je rozměrově tak na stránku časopisu, na tašku, na triko, prostě na vše, co má zhruba stření rozměr. A ta mini může být na zápalkách, na tužkách, jednoduše na všem, co chytáte do ruky, nebo na co se musíte podívat z menší vzdálenosti.
Když se někde dělá potisk reklamních předmětů, musí se počítat právě s rozměry. A samozřejmě ještě s dalšími atributy, především s barvami, a to zejména s jejich druhy. To jest, že jiné použijí na triko a jiné na venkovní nátěr. I když to už pak není potisk pochopitelně. Protože použít ty barvy obráceně, nebyl by asi výsledek nejlepší. Ve firmě, kde se tato práce dělá musí naprosto přesně vědět co, kde a jak. A to oni moc dobře vědí, takže se nemůže stát, že by jimi udělaná reklama na zdi domu do dvou dnů zmizela vlivem povětrnostních podmínek. Ani déšť ani vítr ji nesmí sundat, pokud je na zdi připevněna.
Každé místo a každý předmět má svá specifika, která je nutno znát a vědět, co se na něj může umístit, aniž by to nějak narušilo například tvar onoho předmětu.
O barvy jde také, na zelenou propisovací tužku je těžké dát na něj nápis stejné barvy.
To vše však ve firmě vědí, a také se podle toho umí zařídit.